Hans Verhaar

Bestuursvoorzitter

Hans en zijn vrouw besloten in 2001 om in Eefde te gaan wonen en hebben daar geen moment spijt van gehad . Voor hij verhuisde naar Eefde woonde hij in Delft en is ook daar korte tijd actief geweest binnen GroenLinks. In zijn werk is hij leidinggevende geweest binnen het welzijnswerk en maatschappelijk werk en de afgelopen 17 jaar heeft hij zich als projectleider ingezet voor behoud en verbetering van de zorg. Hij vind het vooral belangrijk dat GroenLinks zich inzet voor een samenleving waarin iedereen gelijke kansen heeft. Maar ook een samenleving die zorgt voor diegenen die (tijdelijk) hulp nodig hebben. En misschien is wel het meest belangrijke dat wij een gezond klimaat nalaten waarin volgende generaties met veel plezier en veilig kunnen leven. Een van de voorwaarden om onder andere dat te bereiken is dat de (jonge) kiezer weer meer vertrouwen heeft in de politiek. Hieraan zal ook binnen GroenLinks Lochem gewerkt worden.