Dorien Nannings

Bestuurslid

Sinds 2019 is Dorien naast steunfractielid ook algemeen bestuurslid van GroenLinks Lochem. Samen met haar man woont zij in Barchem en is zij werkzaam als kleine zelfstandige. Dorien is VA (Virtueel Assistente) voor diverse ondernemers.

Als sinds 1997 woont Dorien in Barchem en de laatste jaren kreeg zij steeds meer het gevoel iets te willen bijdragen aan deze mooie gemeente in de Achterhoek. Het lag voor de hand om een politieke partij te zoeken om bij aan te sluiten en Dorien koos GroenLinks; de partij waar zij zich het meest thuis voelt.

Sinds maart 2019 is Dorien lid van de steunfractie en al snel werd zij door het bestuur gevraagd om ook binnen het bestuur van de afdeling een rol te spelen. Als algemeen bestuurslid is Dorien op haar plaats. Ze is immers geen doorgewinterde politicus, maar wel iemand met veel bestuurlijke ervaring.

Dorien was vijf jaar secretaris van de Barchemse Ondernemersvereniging en op dit moment is zij penningmeester van de Vereniging Voorzieningenfonds Lochem-Barchem, een schenkkring, en voorzitter van Stichting Hippisch Toerisme Nederland.

Haar belangrijkste taken binnen het bestuur van GroenLinks Lochem zijn het bijhouden van de website en het verzorgen van de nieuwsbrief.